Khamis, 26 Jun 2008

Kali Pertama

Melakukan satu kerja buat kali pertama memang sesuatu yang adakalanya menggembirakan dan ada kalanya menggusarkan. Kerana tindakan kali pertama ini biasanya akan memberi isyarat akan apakah tindakan-tindakan yang selanjutnya yang bakal berlaku. Seperti menulis di blog ini buat kali pertama. Tujuan mengadakan blog ini adalah sebagai wadah bagi para geologist Malaysia yang ingin menyumbang kepada kesejahteraan dan kemajuan negara tercinta. Blog ini akan mengutarakan isu-isu berkaitan geologi, masa depan para geologist profesional, masalah, kritikan-kritikan dan cadangan pembaikan terhadap organisasi yang mana tujuan akhirnya adalah untuk melihat organisasi dan warga geologist Malaysia ini berada di landasan yang betul untuk membawa organisasi ke satu kedudukan di puncak kecemerlangan dan kegemilangan setanding dengan yang terbaik di dunia. Hebat bukan?
Blog ini diuruskan oleh beberapa orang geologist abadi yang sentiasa peka dan perihatin terhadap organisasi ini. Walau bagaimanapun, segala yang tertulis di sini merupakan satu manifestasi dalaman fikiran penyumbang berdasarkan keintelektualan masing-masing. Barangkali terdapat pendapat yang bersifat peribadi. Jadi kita sama-samalah mengambil yang baik dan membuang jauh mana-mana yang difikirkan tidak relevan dan bersifat sampah.

1 ulasan:

Oleg berkata...

I want to share a testimony on how mr benjamin helped me with loan of 2,000,000.00 USD to finance my marijuana farm project , I'm very grateful and i promised to share this legit funding company to anyone looking for way to expand his or her business project.the company is funding company. Anyone seeking for finance support should contact them on lfdsloans@outlook.com Mr Benjamin is also on whatsapp +1-989-394-3740 to make things easy for any applicant.